Prezentarea companiei

Krka este printre primele companii farmaceutice producatoare de medicamente generice din lume. Implementăm cu succes strategiile noastre și urmărim misiunea și viziunea noastră pentru mai mult de o jumătate de secol.
Direcții de dezvoltare
Direcția de dezvoltare pentru compania Krka este producția și vânzarea de medicamente ce necesită prescripție medicală, medicamente ce nu necesită prescripție medicală și medicamente pentru sănătatea animală. Activitatea companiei este suplimentată de Termele Krka și serviciile turistice.
Piețele de dezvoltare
Produsele noastre sunt vândute în peste 70 de țări. Ca parte a strategiei noastre de dezvoltare ne-am stabilit ca obiectiv vânzări echilibrate în cinci regiuni diferite: Slovenia, Europa Centrală, Europa de Sud-Est, Europa de Est, Europa de Vest și piețele de peste ocean si alte continente.
Cercetare și dezvoltare
La Krka dezvoltăm medicamente generice inovatoare, cu valoare adăugată, care sunt produsul propriilor noastre cunoștințe și care oferă avantaje majore chiar și după câțiva ani de la intrarea pe piață. Toate produsele noastre farmaceutice sunt de înaltă calitate, asigurand, eficiență și siguranță. Produsele sunt comercializate sub propriile noastre mărci.
Calitate
Ca un producător de medicamente generic, Krka este responsabilă pentru medicamentele care pot avea locul lor alături de liderii companii farmaceutice din lume în termeni de calitate, siguranță și eficiență. Calitatea, în sensul cel mai larg al cuvântului, este creată, menținută și este responsabilitatea tuturor angajaților. Abordarea sistematică Krka este destinată să asigure și să depășească cerințele clienților și pentru a atinge obiectivele operaționale stabilite.
Investiții
Strategia Krka de dezvoltare pentru propria marcă de produse farmaceutice generice se realizează prin investiții în capacitățile de cercetare și dezvoltare și propriile centre de producție și de distribuție in întreaga lume.
Grija pentru angajat
Performanțele Krka în afaceri se bazează pe angajamentul și cunoștințele angajaților săi. Ne-am angajat să dobândim, să motivăm și să păstrăm personalul dedicat și capabil și de a construi o cultură corporativă internațională. Investițiile în cunoaștere și dezvoltarea tuturor angajaților îi ajută să devină cei mai buni în domeniile lor de activitate.